24 Şubat 2018 Cumartesi

ADVENTURE TİME KAZAĞIM...

Sonunda Bittii

Kent Planlama ve Tasarım uzmanı (!) yeğenimin tasarım(!) kazağı bitti. Bizim yeğen ayakkabı, tişört vb. boyarken tasarımda kevel atladı, ama işin sonu da bana patladı. Kendisi en sonunda kazak tasarımına el attı, kazağın tasarımı da ona ait. Ama  ben de iyi yoruldum. Hala başka kazak düşünceleri  var ama artık başka kapıya :))


Adventure Time şablonunu bulmak o kadar uğraştırdı ki anlatamam. En sonunda kendimiz şablon çıkarmaya karar vermiştik ki, bir yerde bulduk. Sevindirik olduk resmen.
                Kar desenlerini de başka bir şablondan ayarladım. Renklerini falan ayarlamak bile epey zaman aldı. Her bir renk için bir yumak almak pahalıya geleceği için sandık sepet karıştırıp ne kadar artık yün varsa ortaya döktük. Bu mu olsun o mu derken renkleri ayarladık.
                İlmek sayılarını düzenlemek, ölçü çıkarmak derken  bayağı bir uğraştırdı.
Yani örmeye başlamak bile uzun zaman aldı.

Ama sanırım bunca emeğe değdi. Sevdiğin biri için bir şeyler yapmanın mutluluğu paha biçilmez.


                Bizim yeğen kazağı bitirinceye kadar başımda bekleyip, sonrada alıp gittiği için son halinin fotoğrafını çekemedim bile.
                Bu fotoğrafı gönderdi ama çok net değil. En kısa zamanda son halinin fotoğrafını da güncelleyeceğim.

      ( Dedi... ama güncelleyemedi :)  )


     
                                             17-12-2018 itibariyle güncellenmiş hali :))

26 yorum:

  1. Biraz yormuş sizi ama güzel olmuş. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar emek var üzerinde gerçekten tebrik ederim hiç çıkarmasın üzerinden şimdi Ağustosa kadar giysin😇

    YanıtlaSil
  3. Desenler ne kadar cicik olmus ayni hazir gibi 😂 yazk benim yegenlerime üzldm simdi.

    Gle gle kullansn ins 💕

    YanıtlaSil
  4. Benim yeğenlerim de bu çizgi filmi çok seviyorlar, siz de güzel örmüşsünüz, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, eline sağlık, yeğenin güle güle giysin.:)

    YanıtlaSil
  6. "Ebemkuşağı"
    Teşekkür ederim.Yorulduğuma değdi ,yeğenimin sevinci yetti bana :))

    YanıtlaSil
  7. "Kiremithanem"
    Yok yok,hep üzerinde zaten.Hatta kirlenince bile yıkamayaca, kuru temizlemeye verecekmiş :))

    YanıtlaSil
  8. "ANNESİNİN PRENSESi"
    Ah ha ha,hazırını bulamadık ta ondan ördük zaten.Üzülme kim bilir sen neler yapıyorsundur :))

    YanıtlaSil
  9. "Mücahit Dogan"
    Teşekkür ederim."Bu eciş bücüş çizgi filmleri neden izliyorsunuz?" diye kızarken,kazağını örmek de ironi oldu resmen :))

    YanıtlaSil
  10. "bücürükveben"
    Teşekkür ederim Müjde abla,beğenmenize sevindim :))

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık bence çok güzel olmuş . 😊🌸 Rengi çok güzel . 😍😍 Elinize sağlık . Sevgiler . 😊

    YanıtlaSil
  12. yaaçok güzel olmuş amaaa <3
    ben seviyorum adventure time, hatta dün onun seslendirmenin yaptığı röportajları falan izledim, üstüne senin kazak denk geldi :D
    güle güle kullanın..
    şişle örmeyi hiiiç bilmiyorum ben, sen bi de desenli, karakterli bişi yapmışsın, maşallah :)

    YanıtlaSil
  13. "Zehra Çelik Baltacı"
    Eh kırmızı olsun beş kuruş fazla olsunculardanız :))

    YanıtlaSil
  14. "Emre Bozkuş"
    Önceleri bu çizgi film karakterlerini eciş bücüş bulurdum ama ördükçe sevimli gelmeye başladı :))

    YanıtlaSil
  15. "Dr coffee"
    Ayy teşekkür ederiim...Ne güzel denk gelmiş,sevindim bunaa...
    Hiç de zor değil aslında şişle örmek.En güzel tarafına örerken dizi falan izleyip kitap okuyabiliyorsunuz :))

    YanıtlaSil
  16. ooooo ne güzelmiş hem de tam bir kış duygusu da veriyooo şömine başında gibiiii :)

    YanıtlaSil
  17. "deeptone"
    Ayy, şömine başında örgü örüp,film izlemek ne de güzel oluur.
    Ama şömineyi nerden bulalım :(

    YanıtlaSil
  18. "İlkay Özgür"
    Demii ? bence de :)) Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  19. Az önce bir yorumunu okudum blog alemi kadınları el işine mi sardırdı demişsin valla öyle oldu galiba ben de sardım bu aralar :) Galiba stres atmaya ihtiyacımız var :D

    YanıtlaSil
  20. "Birsen Çendeoğlu Akyol"
    Galiba...Örgü strese birebir.Hem de aile ekonomisine katkı 😊

    YanıtlaSil
  21. Görünce insanın içi ısınıyor.Pek sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  22. Emeğine sağlık. Benim böyle yeteneklerim yok maalesef :(

    YanıtlaSil
  23. "Beyda'nın Kitaplığı"
    Teşekkür ederim.Hobi niyetine harika oluyor böyle uğraşlar.Tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
  24. Ne kadar güzel olmuş, hem renkler hem desen şahane.Güle güle giyinsin.

    YanıtlaSil
  25. Teşekkür ederim.Eskittik bile :))

    YanıtlaSil