21 Aralık 2021 Salı

HÜZÜNLÜ GECE


Şeb-i yeldayı müneccimle muvakkıt ne bilir,

Müptela-ı gama sor kim geceler kaç saat.                                                      

 Sabit

 

En uzun geceyi ne astrologlar ne de takvimleri hazırlayanlar bilir. O en uzun geceyi en iyi bilenler dertle inleyenlerdir(aşıklardır)...
                                                   
***

Ey gece al hüzünlerim senin olsun...

Kış dönsün bahara
Sabahlar benim olsun...
Saçayım avuç avuç bahar muştularını...
En uzun gece
Bitimi değil belki zemherinin,
Lakin müjdesi değil mi güneşli günlerin ? ...

 Not: Eski bir yazıyı gündeme binaen yeniden yayınlıyorum. Uzun zamandır yazamadım ama buralardayım :))

15 yorum:

  1. Merhaba,
    Kesinlikle güneşli günlerin müjdesi olduğuna inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O umut değil mi günleri yaşanılır kılan :))

      Sil
  2. Çok güzeldi, ilgiyle okudum. Her geceden sonra gün doğumu vardır. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Her karanlık gecede bir umut parlar :)

      Sil
  3. En uzun geceyi en iyi bilen dertle inleyen aşıklardır, ne kadar doğru! Çok güzel bir seçki olmuş, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Halden ancak yaşayanlar anlıyor :))

      Sil
  4. çok güzel, güneşli günler umuduyla...:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzelmiş ve anlamlı..çok beğendim..iyi yıllar şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ay hadi iyi bir yıl gelsin artık :))

      Sil
  6. çok sovuk yaa, uyuyalım, bahar gelince uyanırıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demii ? Şöyle sıcacık bir battaniye bir de sarılacak bir pelüş ayı :)) "Kış yatam yaz uyanam" 😁😅

      Sil
  7. Ben hep sevinirim artık bahar yaklaşıyor diye ☺️

    YanıtlaSil
  8. Sabahı olmayan gece var mı ki?
    Sorunun cevabını bulursam size de söyleyeceğim. :))

    YanıtlaSil