16 Şubat 2019 Cumartesi

KURU DALLARIN UCUNDAKİ UMUT


SÜRPRİZ YAPAN MİNİK ERİK AĞACINA J J J

Fotoğrafları karanlıkta çektim.Sabahı bekleyemedim 

Yüreğimin sarkacı umut ile korku arasında salınıp durdu bu akşam. Umut mu ağır bastı, korku mu bilemedim. Hala tıp tıp atıyor yüreğim, kollarını uzatıp avucundaki umut çiçeklerini uzatan müjdecinin sürpriziyle.

Ellerimde alışveriş torbaları hızla yürürken daha önce hiç geçmediğim, nereye çıkacağını bilmediğim bir sokak çağırdı beni.

Kim bilir belki de sokak değil de, sunduğu sürprizi göstermek için akşam ayazında heyecanla  titreyen erik ağacıydı çağıran.

Sürpriiz…

Apartmanların arasına sıkışmış ufacık bir bahçede ki minik erik ağacı, kara kışa inat “korkma” diye fısıldıyor. Kara kışın sonu geldi.”

-Bitti artık kar fırtına. Artık bahar yağmurları var önünde. Biraz daha dişini sık sabret, bak bahar habercilerini yolladı, bencileyin küçük bir ağaçla.
Umutla doldu yüreğim,sonra korkuyla ürperdi.

-Ah sevgili erik ağacı!...

-Sen umut vermek için geldin ama ben gitmeyeceğim diye ayak direyen kara kış, pusuda bekliyor nicedir.

-Seni avlamak için olmasın geri çekilmesi, gitmiş gibi yapması. Ne olur kanma her gülen yüze, her tatlı söze.

-Yok diye fısıldadı erik dallarında ki çiçekler “umut ki gösterdi yüzünü arkası gelir elbet. Korkma kışın bundan sonra yapacağı kof bir kabadayı gibi gürlemek. Habercilerin ardından sökün edecek elbet bahar. Gelin gibi donatacak yeryüzünü. Sen ki sadece bahçende ufakta olsa bir yer ayır ve  yüreğini açmayı bil… 
Hamiş: Aslında bu akşam ki niyetim Sevgili Deep Tone ve Fatih Pınar Beyin bekleyen mimlerini yapmaktı. Onlardan özür dileyerek, sevgili erik ağacıma hitap etmek istedim...

 


25 yorum:

  1. Umut, yeri gelir işte bir erik ağacının dalından göz kırpar bize. Yeter ki bunu fark etmeyi bilelim. Güzel bir yazıydı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Umuda ihtiyacımız var.Hava gibi ,su gibi :))

      Sil
  2. Umarım avlamak için geri çekilmemiştir, bahar gelsin artık. :)
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koca karı soğukları bitti ama daha kritik bir kaç zaman var.Onları da atlattık mıydı tamam :))

      Sil
  3. ayyyyy mükemmel yazı ve fotolar :) böle yaz işteee dantel bi dee hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha tarzımı arıyorum galiba deep.Yazayım dediğim zaman olmuyor bu tür yazılar.Böyle yüreğim titrerse oluyor işte.Dantelle Entel ne zaman kavga ederse o da o zaman geliyor :)) Hem ben iletişim yazılarımı da seviyorum .Sen ne dersin ?

      Sil
  4. bugunde bizim küçük erik ağacı açmış 😊 çok güzel yazmışsın gerçekten yureyüre kalemine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki bahar habercileri sadece bizim buralarda değilmiş.Sevindim :))

      Sil
  5. baharın müjdeleyicisini fotograflamışsınız..🙂 ne güzel resimler,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın. Öyle güzel bir sürpriz oldu ki benim için :))

      Sil
  6. ne güzel yazmışsın.bende ilk bahar tomurcukları ile çocuk gibi sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya,insanın içi kıpır kıpır oluyor değil mi?

      Sil
  7. cemreler düşmeye başladı az kaldı bahara...son soğukları da atlattık mı rahatız inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cemreleri babaannenin takviminden daha iyi kim bilebilir ki ? :))

      Sil
  8. Kaleminize sağlık.
    Bloğunuzun ismini görünce şu yayınım aklıma geldi :)
    https://istiridyeavcisi.blogspot.com/2019/01/pakize-ile-yagmur-seyri.html
    Takibe aldım hemencik, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiin...Bir daha ki sefere Pakize'yi de getir de bizim cam güzeli ile tanıştıralım :))

      Sil
  9. Karanlıkta bile çok güzel çekmişsiniz.O güzel çiçek,umut veriyor insana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeklerin güzelliği fotoğrafı da güzelleştirdi diyeyim :)) İçimi aydınlattı resmen :))

      Sil
  10. Erken açmışlar ama enerjiye ihtiyacımız var iyi olmuş :) Fotoğraflar güzel olmuş! Mim bekletmek için geçerli bir sebep bence ;)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,gönlümle beraber geceyi de aydınlattılar güzellikleriyle 😇😊

      Sil
  11. Baaharda en sevdigim meyve agaclarinin cicekleri. Mis gibi kokuturlar etrafi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah demi demi.Sırayla sökün ediyor gelin gibi ağaçlar 😇

      Sil