9 Eylül 2017 Cumartesi

EQ- DUYGUSAL ZEKA TESTİ




DUYGUSAL ZEKANIZ YÜKSEK Mİ?

"Önceki Duygusal zeka yazımı okumak isterseniz" burada
Mümkün olduğunca dürüst davranarak cevap verdiğinizde ,aynı kademede ki arkadaşlarınızın ,Yöneticilerinizin ve size bağlı çalışanların ,size karşı bakış açılarını ölçebilirsiniz..

PUANLAMA
4-Tamamen bana uygun
3-Uygun
2-Uygun değil
1-Hiç uygun değil



SORULAR
1-Zor anlarda ,genellikle sakin ve olumlu kalabilirim.
2- Stres altındayken bile.elimdeki iş üzerinde sağlıklı düşünebilir ve işimiz üzerine odaklanabilirim
3-Hatlarımı kabul edebilirim
4-Verdiğim taahhütleri yerine getirir.verdiğim sözleri tutarım
5-Hedeflerime ulaşmada kendi sorumluluğumu bilirim
6-İşimde dikkatli ve düzenliyimdir.
7- Düzenli olarak ,farklı kaynaklardan orijinal fikirler ortay çıkarmak isterim
8- Yeni fikirler üretmede iyiyimdir
9-Karmaşık talepleri ve değişen öncelikleri kolaylıkla idare edebilirim
10-Amaçlarıma ulaşmak için,güçlü bir eğilimle sonuç odaklıyımdır
11-Teşvik edici hedefler belirlemeyi severim ve onlara ulaşmak için hesaplanmış riskler alabilirim
12-Bneden genç insanlardan da tavsiye alarak .performansımı nasıl geliştireceğimi öğrenmeye çalışırım
13-Kurumsal ve önemli bir hedefe ulaşmak için fedakarlıkta bulunmaya hazırım
14-Şirketin misyonunu kabul edip onunla özdeşleşebilirim
15-Ekibim bölümüm veya şirketimin değerleri kararlarımı etkiler ve yaptığımı tercihleri ortaya koyarım
16-Şirketimin genel hedeflerini ileriye götürmek için aktif olarak uygun fırsatlar peşinde koşarım ve diğerlerinin bana yardım etmesine izin veririm
17- Şu andaki işimde ihtiyaç duyulan benden beklenen hedeflere ulaşmak için uğraşırım
18-Engeller ve aksilikler beni kısa bir süre için yolumdan alıkoyabilir ancak durduramaz
19-Kırmızı çizginin ötesine geçerek ,eskimiş kuralları çiğnemek bazen gereklidir
20-Yepyeni bir işe kalkışmak bile olsa ,orijinal bakış açılarını yakalamak isterim
21-Koşullar değiştiği takdirde .bende taktiklerimi çabucak değiştirebilirim
22-Bazı işlerin daha iyi yapılmasının yollarını bulmak ve belirsizlikten kurtulmak için,yeni bilgiler peşinde koşmak en iddialı olduğum şeydir
23-Başarısızlık korkusu yaşayacağıma ,başarı ümidiyle hareket ederim
24-Üzüntü verici duygular ve dürtülerim işimde elimden gelenin en iyisini yapmama engel olur
25-Genellikle kendi kusurlarım ya da başkalarının kişisel kusurları için sorunlar ortaya çıkarmam

 Sonuç : Puan aralığı şeklinde sonuç belirlemedim.Aldığınız puanlar ne kadar yüksekse EQ-Duygusal zekanız o kadar yüksek demektir.


70 puan altı : Duygusal zekaları olduğu halde kendisine haksızlık edenlerdir..

18 yorum:

  1. Çok güzel ve yararlı bir test, kesinlikle dürüst olup cevaplamalıyız tabii ki..:) şöyle bir baktım verdiğim sözleri yerine getirmek, hatalarım olursa kabul etmek evet kesinlikle bana uyar. Ama stres altında sakin kalamam, odaklanamam, sağlıklı düşünemem:(( kimse strese sokmasın beniiiii...:))))
    Çok teşekkürler. ;)

    YanıtlaSil
  2. Günümüz dünyasında EQ'nun IQ'dan daha önemli olduğu söyleniyor. Umarım her ikisi açısından da dengeli, başarılı ve sağlıklı olmayı başaracak, empati yapıp iyi ilişkiler kuracak kadar zenginizdir.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir testmiş :) Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  4. Bu çok iyi bir testmiş, bayıldım. :D Hem insanın kendini tanımasına hemde geliştirmesine yardımcı oluyor. :)

    YanıtlaSil
  5. "Bücürük ve Ben"
    Evet bu testler kişinin kendisini tanıması adına yararlı 😊

    YanıtlaSil
  6. "Yıldız"
    Birinden daha önemli değilde,birbirini tamamlayan demek daha uygun olacak sanırım.😊 ben de öyle umuyorum,zira empatiye toplum olarak ihtiyacımız var 😯

    YanıtlaSil
  7. "Ezgi"
    Teşekkür ederim .Beğenmene sevindim 😊

    YanıtlaSil
  8. "Esma Tezgi"
    Teşekkür ederim.Ben de sizin kitaplarla olan aşkınıza bayıldım.
    Evet" kişi kendin bilmek gibi irfan olmazmış" 😊

    YanıtlaSil
  9. "İlkay Öztürk "
    Tebrik ederim.Stres altında ben de verimsiz kalıyorum.Elim ayağım dolaşıyor maalesef. 😯

    YanıtlaSil
  10. 71 cikti. :) Ama benim aram yok genelde sinirlarda yasarim. Olumlu düsndklerim 4 olumsuzlar genelde 1 oldu :) ama pniğimdir hayatta stres altinda sakin kalamam ama mantkli düsnürm 💕

    YanıtlaSil
  11. "Annesi'nin Prensesi"
    İnanma sen o teste,yannış o yannış 😉😁Bak puanını ben veriyom 100 puan 100 puan 100 puan 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur cam güzeli durr yavaş söyle de sindireyim haha 😁 😘

      Sil
  12. 78 çıktı sonuç :) Zaten başıma ne geliyorsa bu empati yüzünden geliyor :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Dürüst olup cevaplayacağım merak ettim EQ seviyemi :) Korktum da bak şimdi Esmacım :)

    YanıtlaSil
  14. "Daha Mutlu Yaşam"
    Tebrik ederim.Empati güzelleştirecek dünyayı diye umuyorum 😊

    YanıtlaSil
  15. "Demirkadın demir"
    Bakın ben de merak ettim.Korkmayın sınıfta kalma yok bizde 😊😉

    YanıtlaSil
  16. 77 çıktı..soruları emekli olmadan önceki durumumu düşünerek verdim. Şimdilerde daha da gevşedim Ege' de :)) Stressiz hayat ne rahat.

    YanıtlaSil
  17. "Momentos"
    Tebrikler 😊 70 puan üstü duygusal zekası yüksek kabul ediliyor.Ah ah Ege insan da stres mi bırakır 😇😊

    YanıtlaSil